اصالت یک فلزیاب – فلزیاب های دست ساز ایرانی و وعده های دروغ فروشندگان

You are currently viewing اصالت یک فلزیاب – فلزیاب های دست ساز ایرانی و وعده های دروغ فروشندگان

سلام دوستان الان مد شده هر کسی که فلزیاب دست ساز میسازه انرا به یک کشور ربط میده مثلا میگه آلمانی است یا در آمریکا ساخته شده است در حالیکه کلا در ایران ساخته میشه و فاقد کارآیی و اصالت یک فلزیاب هستش .

حتی میتونم بگم بیشتر از 80 درصد فروشنده های فلزیاب داخلی براحتی این دروغ رو میگن ، حتی بعضی از این فروشنده میان دستگاه های خارجی رو به اسم دست ساز ایرانی در سطح اینترنت معرفی می کنند تا بازار خودشان رو گرم بکنند❗جدیدا برای فلزیابهای دست ساز عمق های ۲۵ متر ! ذکر میشه و سازنده محترم مدعی است بیشترین عمق را دارد.

برای چندمین بار عرض میکنم کسانی که چنین ادعایی بکنند بدانید کلاهبردار است . برای اینکه مچ طرف را که میگه دستگاه من خارجی است بگیرید مراجعه به سایت است ازش بخواهید که سایت سازنده فلزیاب را بدهد اگر هم سایتی داد و رفتید دیدید که یه سایت انگلیسی هم هست براحتی میتوانید بفهمید که این سایت در کجا به ثبت رسیده چون بعضی اقایان با راه اندازی سایت انگلیسی ادعای خارجی بودن را میکنند مراقب باشید دست ساز را به نام خارجی نخرید، و اگر میخواهید کاملا از اورجینال بودن دستگاه مطمئن بشوید با شرکت سازنده تماس بگیرید و استعلام تلفنی بگیرید.
موفق باشید.

بهترین فاصله دیسک و کویل دستگاه های طلایاب با زمین چقدر باید باشد؟
بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید