ردپای انسان در گنج یابی چه چیزهایی را به ما نشان می دهد؟

You are currently viewing ردپای انسان در گنج یابی چه چیزهایی را به ما نشان می دهد؟

ردپای انسان در گنج یابی بسیار تاثیر گذار است به خصوص ردپایی که عکس چشم هم برروی آن کشیده شده باشد. اگر رد پاي راست باشد به سمت انگشتان پا و متمایل به سمت راست بايد بررسي شود اگر رد پاي چپ باشد به سمت انگشتان پا و متمایل به سمت چپ بايد بررسي شود .

ردپای انسان در گنج یابی

اگر رد پاي چپ و راست دركنار هم باشد در جهت پاها بايد نگاه كرد. (در جهت پاها مكانی که با سایر قسمتها متفاوت است بايد بررسي شود.)

گفته ميشود كه اگر يك پا باشد گنج نزديكتر و اگر دو پا باشد گنج دورتر است ، همچنین اگر فقط پای چپ باشد دفینه نزدیکتر و برای پای راست کمی دورتر خواهد بود.

معمولا برای پای چپ ۳ الی ۷ و برای پای راست ۱۰ قدم به جهت انگشت ها محاسبه می گردد.

جایی که ردپا وجود دارد، احتمال اینکه بتوانید دفینه ای را پیدا کنید، بسیار زیاد است.

ضمنا اگر نزدیک انگشتان به اندازه نخود یک حفره وجود داشته باشد و یا یک یکی از انگشتان پا وجود نداشته باشد یا علامتی داشته باشد، در اینصورت ۴۰ الی۷۰ قدم و در مواردی هم می توان ۱۱۱قدم به سمت جلو برویم و یقینا یک گنجینه وجود دارد مگر آنکه در گذشته دور یا نزدیک به تاراج رفته باشد. ردپای انسان در گنج یابی .

شایان ذکر است، یافتن رد پا در داخل اتاقک یا راهرو و غار و زیر زمین، بصورت بالا محاسبه نمی گردد و بسته به محل و طرز قرار گرفتن و نیز علائم موجود در کنار یا داخل آن، تعبیر و تفسیر مخصوص به خود دارد.

محل دفن گنج , علائم و نشانه های وجود دفینه و گنج های بزرگ
بخوانید

و آخر اینکه چنانچه در داخل کف پا علامت ضربدر یا بعلاوه و یا حتی یک نقطه یا سوراخ وجود داشت ، هدف در زیر آن است. ردپای انسان در گنج یابی .

ردپای انسان در گنج یابی

در بحث دفینه ها و گنج یابی، علامت و نشانه ردپای انسان در گنج یابی که دارای انگشت باشد، بسیار مهم و حائز اهمیت است و بنابر مواردی که قبلا ذکر گردید، بسته به راست یا چپ بودن و یا جفت بودن و … فواصل مختلفی را جهت رسیدن به هدف و مقصد نهایی، تعیین می نماید.
اما علامت رد پا بصورت دیگر یعنی رد جای کفش نیز یافت می گردد که آنهم در نوع خود مهم بوده که خلاصه مفهوم آن را در ذیل می خوانیم.

چنانچه رد جای کفش در جایی یافت شود، ابتدا باید دقت نمود که اثر زیر کفش باید بصورت فرو رفتگی و کمی گود باشد و بعبارتی عمق آن تقریبا کمی زیاد می باشد و اثر سطحی و بصورت خطوط ، شامل این تعریف نمی باشند.
همانطور که باید پاشنه آن عمق بیشتری داشته باشد، در بعضی از موارد دیده شده که همه جای آن به یک اندازه فرو رفته است که از نظر کلی تفاوت چندانی نخواهد داشت.

ردپای انسان در گنج یابی

معمولا دفینه آن در سمت جلو نوک کفش می باشد و با اندازه گیری طول کل جای کفش، به ازائ هر سانتی متر یک قدم به جلو حرکت می کنیم. ردپای انسان در گنج یابی .

اما اگر در مرکز رد جای کفش سوراخ و یا نقطه ای وجود داشته باشد، باید از آن نقطه یا سوراخ تا نوک کفش اندازه گیری شود و معمولا به ازاء هر سانتی متر، یک قدم به سمت جلو آن حرکت کنیم تا بر روی هدف اصلی برسیم و چنانچه در داخل آن گودالی به شکل دایره یا بیضی وجود داشته باشد، قطر خود آن گودال را اندازه گرفته و به ازائ هر سانتی متر یک قدم به جلو می رویم.

محل گنج را چگونه شناسایی کنیم؟ (از کجا بفهمیم زمین گنج دارد؟)
بخوانید

بطور کلی باید توجه داشته باشید که اگر پاشنه رد جای کفش، بیشتر از قسمتهای دیگر فرو رفته باشد، دفینه مورد نظر دورتر خواهد بود و باید کمی جلوتر را نیز بررسی نمایید تا نشان آخر را بیابید.

توجه: نشان آخر، هر چیز غیر عادی، میتواند باشد و نمی توان جنس و شکل خاصی را برای آن تعریف نمود.

 

خوانندگان این مقاله میتوانند کتاب چشم طلایی را بجای 74هزار تومان، فقط با 16هزار تومان تهیه کنند:

لینک خرید کتاب چشک طلایی با 16هزار تومان

این پست دارای 10 دیدگاه است

  1. بهنام

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما .
    درمورد جای پای راست و چند جوغان دراطراف ویک جوغان بزرگتر از همه در سمت انگشت بزرگ
    ویک جوغان کوچک در پاشنه کمک میخوام .اگر امکان دارد.تشکر

  2. Alishir

    سلام
    یک جای کفش پای راست ویک جای پای چپ برهنه حک شده بر روی یک سنک به موازات یک دیگر ویک فلش سنگی ویک قلب سنگی وجود دارد معنیش چیه

  3. جعفر

    سلام دوستان .ی موردی داریم که منطقه کوهستانی در آذربایجان . روی سنگ های جایی پایی حیوانات کنار هم که بیشتر سم اسب هی .در انتها به دو عدد جایی پا می رسیم .که هر دو جایی پا مخالف هم هستن . و کنار علایم هس …

  4. هادی

    سلام من یک جای پا بر روی سنگ پیدا کردم که حتی نوع سنگ مال اون اطراف نیست فقط یک پا چپ بدون انگشت است بیشتر شبیه جای کفش است این نشانه برام تفسیر کنید لطفا

  5. امیر

    سلام جایی سراغ دارم جای جفت پا و جفت دست انسان هست انگار سجده کرده باشد

  6. نیما

    سلام.یک تخته سنگ بزرگ که روی آن یک ردپای کوچک و یک ردپای بزرگ هست که دقیقا وسط آنها دوتا جوغن هم اندازه که همه اینها در موازات هم هستند.ردپاها هردو به یک مسیر اشاره میکنن این نشانه یعنی چی؟

  7. میرکمال

    جا کفش راست به عمق ۵سانتی دردوطرفش دوکاسه یکی بزرگ ودیگری نصف کاسه بزرگترنشانه چیست

  8. مهدی مزارعی

    سلام روی تخته سنگی بزرگ روی یک کوه ردپای چپ اتسان که انگشت بزرگ وکوچکش مانده ودر کنار این رد پا یک شیار به طول بیست الی سی سانت با عمقی نسبتا کم وجود دارد این دو علامت کنار هم نشانه چیست

  9. مطفر مزارعی

    سلام رد پای چپ روی تخت سنگی که گنار ان یک شیار به طول بیست الی سی سانت میباشد ممنون میشم راهنماییم کنید

  10. رحمانی ،خ

    سلام
    یک جای کفش با یک جوغن در سمت راست نشانه چیست

دیدگاهتان را بنویسید