محل دفن گنج , علائم و نشانه های وجود دفینه و گنج های بزرگ

You are currently viewing محل دفن گنج , علائم و نشانه های وجود دفینه و گنج های بزرگ

در این پست از سایت گنجیابی علائم و نشانه های محل دفن گنج ,نشانه های اثبات وجود گنج و وجود طلا,باستان شناسی – علائم و نشانه های محل دفینه رو برای شما عزیزان علاقه مند به باستان شناسی قرار دادیم . انواع آثار علائم نمادها و عامت ها و نشانه های گنج و دفینه در باستان شناسی اطلاعات و مطالبی رو برای شما عزیزان گنج پژوه قرار دادیم . همه نشانه های و علائمی که به چشم ما انسانها میخورد نمیتواند دست ساز باشد بله بیشترشان نیز ممکن است طبیعی بوده و کار طبیعت باشید . ما در این پست به شما آموزش خواهیم داد که چگونه آثار علائم و نشانه های طبیعی و کار دست انسان رو تشخیص بدید . همراه ما باشید …

علائم و نشانه های محل دفن گنج

انواع نشانه های دفینه
علائم و نشانه های محل دفینه
نشانه های وجود گنج
نشانه های اثبات وجود گنج و وجود طلا
معرفی نشانه ها همراه با عکس
کامل ترین مجموعه نشانه ها
انواع نشانه های دفینه

 

باستان شناسی – علائم و نشانه های محل دفینه

همونطور که قبلا قولشو داده بودم که درباره ی علائم و نشانه هایی که در حین حفاری امکان داره با اون مواجه بشید اطلاعاتی در اختیارتون قرار بدم .
در حین حفاری امکان داره که با علائم و آثار زیادی مواجه بشید که در اکثر مکان ها مشترک است . و امکان داره با آثاری هم مواجه بشید که تا حالا نمونش رو از نزدیک مشاهده نکرده باشید و یا نشنیده باشید . اما این آثار برای مکان و یا هدف های کوچک و متوسط صدق می کنه .

نشانه پرنده در گنج یابی - بررسی آثار و نشانه پرندگان در دفینه یابی
بخوانید

اول اینکه در سطح زمین باید نشانه هایی وجود داشته . هر  جایی نمیتونه محل دفن گنج باشه. مثلا تخته سنگی که نظرتونو جلب کنه و با بقیه سنگهای منطقه فرق داشته باشه و یا نوشته و نشانه هایی بر روی سنگ وجود داشته باشه و یا موارد دیگر . درخت کهن سال . چشمه ی آب . تپه خاکی . بعضی از افراد فکر می کنند که هر تپه ای نشانه ی بار است . در صورتی که از نشانه های بار داشتن یک تپه اینه که جنس تشکیل دهنده ی تپه از خاک باشه نه از سنگ . تپه در محلی قرار گرفته باشه که در اون منطقه مشابه اون تپه کم باشه و در نزدیکی اون تپه آثاری همچون درخت کهن سال و چشمه ی آب . همه ی این علائم برای اینه که با آثار و شواهد و دلیل و انگیزه ی بیشتری برای حفاری داشته باشید نه صرف تائید بار داشتن تمامیه هدف هاتون …..

دیگر نشانه ها از این قبیل است که در عمق یک الی یک و نیم متری آثار خودشو کم کم نشون بده مثلا سنگ چین . جسد انسان . سفال و کوزه های شکسته . زغال چوب و با سنگ که در قدیم جهت عایق از عبور آب برای محافظت از اموال استفاده می کردند . اما وجود زغال چوب یا سنگ هم از دلایل وجود بار نیست . چون در گذشته امکان داشته چوپانی و یا فردی در آن مکان آتشی روشن کرده جهت رفاه و رفع نیاز . تاوید زغال چوب در آن مکان وقتی تائید می شود که دیگر نشانه ها وجود داشته باشد و صرف تنها زغال چوب کافیست نیست .

باستان شناسی گنج یابی و دفینه یابی، آنچه که باید بدانید.
بخوانید

از دیگر نشانه ها سنگ چین یا وجود سنگ های بزرگ طبیعی و هم غیر طبیعی در عمق های یک و نیم به بالا است . با رنگ و شکل های مختلف از قبیل سیاه . سفید و سبز رنگ و یا دیگر رنگ ها که اغلب این چند رنگ به وفور مشاهده و یافت می شود و دیگر نشانه ها آجر و خشت های خام و به صورت مربع و یا مستطیل است که به صورت پله کانی یا منظم و بی دلیل چیده شده باشد که درصد اینکه این مکان مسکونی بوده رو تائید نکند . و دیگر نشانه ها وجود آهک و یا گل آهک است که اغلب جهت مقاومت و جلوگیری از نشست خاک بدین منظور استفاده می شده .

در دفینه یابی مدرن در کنار علائم شناسی باید از تجهیزات پیشرفته گنج یابی نیز استفاده کنید.

این پست دارای 11 دیدگاه است

  1. Aliiiii

    با سلام و ادب خدمت عزیزان گرامی و تشکر بابت اطلاعات مفیدی که در اختیار ملت قرار میدید.

  2. یاسربلالی

    سلام وخسته نباشید خدمت شما..میخواستم بدونم عکس نشانه بفرستم راهنمایی میکنید باتشکر

    1. علی

      سلام.از کجا بفهمیم محلی که زندگی میکنیم گنج داره یا ن .ایا انرژیه خاصی یا سیگنال خاصی داره

  3. مهدی

    من یه تخته سنگ پیدا کردم شکل سر لاکپشت واز یه جهتم شکل صندلی هستش چگونه یه جوغن ریز حالت چشم ویه خط زیرش ویه خط بالای سرش هستش چطور ارزیابیش کنم

  4. داجان

    سلام خواستم یک تصویرعکس سنگ براتون بفرستم

  5. mahdi

    سلام.سنگ عظیمی بر لبه سنگ عظیمی دیگر در کوهستان به فاصله حدودا یک کلیو متری کتیبه موحود است.نشانه جیست

  6. ياسين

    سلام ادمین چراراهنماییم نمیکنی منطقه من کوهستانی هم قبرستان قدیمی داره هم قبرسانی که تک درخت وسطش هست وبالاسرچشمه و روی تپه ازبالا تاپایین بصورت برامده وبرجسته ازبالامیاد تاپایین اما روش خاک پوشیده حالت قلوه سنگ مثلا اززیر سمبل حیوان یا کوزه بصورت سنگ چین درامتداد ازبالا تا پایین اما ازهردوطرف کوه بسمت رودخانه میاد این گیج کننده وهدف اصلی نمیدونم روی تپه یارودخانه وهرکدام ازتپه ها مثلابا چندجاتکرارشدن شکل کوزه میاد ومیدونم کدوم یکی هدف اصلی هست تاچشمه،اونم ازدوطرف تپه ها ینی شرق وغرب میاد کمکم کن استاد ممنونت میشم چون چندین جا دارم اینجوری ولی نمیدونم کجا هدف اصلی منه،من تاشب چک میکنم تلگرام جواب نمیده یه شماره یا پیج بذارممنونت میشم یااینجا بهم کمک کن چندباره فرستادم ولی جوابم کسی نداده

  7. س.ح

    سلام یک غار پیدا کردم که سارج داره ۲۰ متر پاین تر یک قسمت اندازه فرش ۱۲ متری نشت کمی کرده بود کندم ۷۰سانتی رسید خاک سیاه یا زغال نشانه چیه ادامه ندادم

  8. اهورا مزدا

    سلام خوبیدو خستە نباشیددوماهی بروی یک سنگ کە یکیش شکم خالیست نشانە چیست
    طاووس بدون پا کە دارە بە طرف پاهاش میپرە نشانە چیست

  9. همونم

    سلام میخاستم بپرسم یک تپه خاکی هست که سنگ حدودا اندازه یک اتاق روش گزاشته شده و دور ور تپه اصلا چیزی نیست نه تپه ای نه کوهی ایا مشکوک به بار است؟

  10. همونم

    سلام روی یک تپه مثل یک جور قلعه ساخته شده و دور تا دورش کلا از خشت ساخته شده و وقتی بیس سانت میکنی به سفال شکسته میرسی و وقتی پایت رو روی زمین میزنی انگار که زیر پایت خالیست نشانه چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید