نشان آخر در دفینه یابی – توضیحات تکمیلی شگفت انگیز در باب مقبره ها

You are currently viewing نشان آخر در دفینه یابی – توضیحات تکمیلی شگفت انگیز در باب مقبره ها

از مقبره ها شروع می کنیم . نشانه آخر مقابر ، بستگی به زمان و دوره تدفین و همچنین ، مکانی که شما در آن قرار گرفته اید دارد . به این مفهوم که ، در زمینهای صخره ای و کوهستانی غرب و شمال غرب نوع خاصی از مقابر ساخته می شده که به تناسب آن نشانه های آخر خاص خود را داشته و در دشت های جنوب و جنوب غربی ، نوعی دیگر ، با علایمی دیگر به چشم میخورد . در شرق کشور نیز به همین ترتیب می باشد .

در جستجوی نشانه های دفینه

√ مقبره ها در دو نوع کلی ساخته می شدند یا درون کوه و دامنه کوه ، یعنی بالاتر از سطح زمین ، و یا در زیر سطح زمین ساخته می شدند . از آنجا که طبق اعتقادات ، این مقبره ها باید 12000 سال ( در تدفین ها به طور کامل توضیح داده میشود ) دوام بیاورد ساختار بسیار مستحکمی دارند بالاخص مقابر کنده شده در کوه ها .

√ مقبره هایی که در بالای سطح زمین است نیز خود دو نوع درب دارند . یا در دل صخره ها دربی همرنگ صخره های مجاور دارند که با ساروجی همرنگ پلمپ شده اند و یا درب ورودی آن در زیر خاک مدفون است .

√ آن دسته که دربی بر دل صخره دارند بسیار راحت تر از دسته دومی ، قابل تشخیص هستند . این مقابر دارای علایم و نمادهای حیوانی هستند و علایم آن تا شعاع یک متری ادامه دارد فقط باید چشمی کاوشگر داشت تا به نتیجه رسید . جوغن بزرگ و هوا کش از مشخصه های قابل تشخیص هستند . معمولا با این دسته از مقابر ، هیچ مشکلی نخواهید داشت زیرا در امتداد نگاه نمادهای حیوانی هستند و چیدمانی مشخص دارند.

گروه تلگرامی تفسیر و کارشناسی نشانه های گنج
بخوانید

√ دسته دوم از نشانه دفینه مقابر روی سطح زمین ، آن دسته از مقابرند که یا به علت شسته شدن خاک از ارتفاعات و رسوب بر روی درب مقبره ، قابل تشخیص نیستند و یا درب آن به صورت مخفی در زیر خاک قرار دارد . این دسته از مقابر نیز با کمی دقت ، قابل رمز گشایی است .

√ این دسته نیز مانند دسته اول ، دارای نماد حیوانی هستند و این علایم تا یک متری آن ادامه دارد دقیقا به مانند دسته اول ، دارای هواکش و بعضا جوغن یا اسکنه هستند فقط درب آن قابل رویت نیست . نکته اصلی اینجاست : شما تا یکی دو متری درب با استفاده از علایم ابتدایی آمده اید حال نمی دانید کجا درب ورودی است و از آنجا که درب این مقابر ، بسیار مهم است ( زیرا از طریق سقف و یا کناره ها ، قابل نفوذ نیستند ) کاوش شما متوقف میشود .

√ نشانه های درب آن چیست ؟ نشست بی دلیل زمین در شعاع یک یا دو متری ، بر آمدگی بی دلی در شعاع دو متری ، خاک دستی و روشن تر از محل ، سنگی قابل جابجایی که نیمی از آن داخل زمین است ، سنگ های کبود رنگ که با سنگ های منطقه همخوانی ندارد ، بوته هایی که در جهت جریان باد به طور کلی خم شده و ریشه سستی دارند ، بوته های روشن تر از بقیه محل ها و تردد موشهای سفید بزرگ و خاکستری روشن بزرگ و ….. اینها همه نشانه های عمومی درب هستندولی از همه مهمتر ….

چگونه در گنج یابی بوسیله فلزیاب اشیاء فلزی گرانقیمت بیشتری پیدا کنیم؟ راز عمق زنی فلزیاب ها
بخوانید

√ در باستان ، رسمی وجود داشته که بسیار قوی جریان داشته و اجرا میشده که برای جویندگان راه گشاست .

√ برای تمامی مقابر ، تاکید میکنم تمامی مقابر ، مکانی می ساختند یا مکانی انتخاب می کردند که بتوانند مراسم مذهبی را اجرا کنند . در این مراسم ها فضایی برای آتش روشن کردن به جهت نور ( مثل جوغنهای افقی ) و فضایی برای تجمع و دعا کردن باید باشد . یک نکته که کمتر به آن پرداخته می شود این است که ایرانیان این مراسم را در حضور نمادها و در جلوی رویت نمادهای مقدس انجام می دادند .

√ یعنی اگر یک مقبره ها یی که درب آن باز شده باشد را بیابید و در جلوی ورودی به طوری که کمر شما به سمت داخل مقبره باشد متوجه خواهید شد که تمامی عناصر موجود در اطراف ، به گونه ای چیده شده اند که انگار در حال نگاهبانی و یا رویت درب ورود هستند . نمادها در حال نگهبانی یا رویت مقبره هستند .

√ همانجا یعنی جلوی درب ورودی مکانی بوده که فرد مذهبی آن دوران ، قرار میگرفته و مشغول دعا خواندن و تحویل دادن روح فرد متوفی به خدایان میشده است . پس به راحتی میتوان از این ترفند استفاده کرد تا درب ورودی را یافت .

√ فرض کنید شما از مقبره بیرون آمدید بهترین منظره برای شما کجاست و یا بهترین نقطه برای نگهبانی دادن نمادها و رویت نمادها ، کجاست زیرا همه نمادها و عناصر موجود به سمت درب ورود نشانه رفته اند حتی چیدمان سنگها و تراش خوردن سنگها بی دلیل صورت نگرفته است . برای درب ورودی فاصله ای کمتر از 5 متر با خود مقبره در نظر بگیرید . مقابر عمدتا تونلهای طولانی ندارند .

گاز در گنج یابی - آشنایی و مقابله با خطرات گاز های سمی حین حفاری گنج
بخوانید

√ تونلهای طولانی ، مختص دفینه زاغه و یا غار هاست که معمولا در جلوی درب آنها نگهبان و یا خود سازندگان غار دفن شده اند .

این پست دارای 8 دیدگاه است

  1. پرویز غزنوی از گرگان گلستان

    کتاب چشم طلایی را دریافت نمودم ومطلعه. کردم دربررسی آثار ها خیلی برایم تاثیر گذار بوده الان نیاز به کتاب آثار اعلایم درگنج یابی و آخرین نشانه ها درگنج یابی رادارم تا بتوانم بهتر و بیشتر دراین زمینه اطلاعات داشته باشم متشکرم
    پر

  2. میثم

    سنگ مکعب مستطیل درفاصله بیست متری سنگ دوشاخ چه معنی میده؟

    1. Samer

      سنگ مکعب چه اندازه ای دارد . مهم است و ضمنا مسیر سنگ دوشاخ را میدانید یا نه .
      ودر کدام مکان و زمان قراردارند .

    2. asmaelrazave

      در سنگ مکعب بگرد یه نشانه شصت انگشت یا نشان تثبیتی باید باشه نباشه بگرد دنبال نشانه بعدی تا پازل کنار هم جور در بیاد

  3. مازندران

    سلام کسی هست که بتونه چندتا کار بزرگ اعم از تپه ساسانی در اصلی باز نشده،قبر سردار که اصلا دست نخورده و قبر دو زن رو ساپورت کنه و کار کنه؟؟این سه رو دارم.کسی خواست واتس اپ پیام بذاره فیلماش میفرستم حتی اگر بخاد تایید کرد من یه مبلغی میگیرم میرم کنار نوش جونش باشه

  4. محمدنژاد

    سلام استاد.چند سال پیش از طریق دوستی با یه ادم مسن و کار کشته بچه تهران آشنا شدم که اون موقع یه سیستم هم داشت که دو تا شاخک داشت که توی دستهات میگرفتی و راه میرفتی اگر نقطه ای را می‌زد اون دو تا شاخک میچرخیدن و در جهت همان نقطه روی هم قفل می‌شدند.دستگاهش امتحان شده و تایید شده بود..یه سنگی را سیستم زد یه تخته سنگ بزرگی بود که در یه سمت سنگ ورودی را پیدا کرد .همینکه تخته سنگ که تراشیده بودند واسه درب ورودی را شکستیم حدودا ۵۰ یا ۶۰ کوزه کوچیک که با خاک الک شده زمین‌های اطراف و یه تیکه کوچیک استخوان پر شده بودند برخورد کردیم روی هر کوزه هم شکل کل یا بزی بود زیر تخته سنگ را طوری حفاری کردیم که میتونی سر پا بمونی ولی چیزی دستگیرمان نشد ولی تهرانی تا موقعی که مهمان ما بود قسم میخورد و تاکید می‌کرد که بار بزرگی دارد..بعضی‌ها می‌گفتند اینها گورستان بوده…نظر شما چیه

  5. محسن

    منظور از سنگ مسطیل اتاقی در زیر خاک در نزدیکی و…
    البته لازم به ذکر است که آن نشان بر سخره یا بر زمین یا….
    تا جواب واقعی را بیابی

  6. asmaelrazave

    سایتتون یه منبع کامل آموزش های گنجیابی هستش. دست مریزاد

دیدگاهتان را بنویسید