نشان اژدها در گنج یابی و دفینه یابی به چه معناست؟

You are currently viewing نشان اژدها در گنج یابی و دفینه یابی به چه معناست؟

نشان اژدها در گنج یابی بنا به تحقیقاتمان در مناطقی که شکل اژدها وجود دارد غارهای دهان بسته و درون آنها تونل هایی یافت شده است. نشانه اژدها می تواند نشان از چند تونل نیز باشد. در مورد اینگونه موجوداتی که نوعی ترس را بین می کنند دیده شده که گنج را درون خودش پنهان کرده است.

نشان اژدها در گنج یابی

گنجینه اغلب در درون خود آنها قرار گرفته است. در اشکالی شبیه دایناسور، سوسمار و اژدها، شیءپنهان شده به احتمال زیاد در زیر قسمت شانه قرار دارد، ممکن است در زیر گوش یاقسمت های پایین گردتن نیز قرار داشته باشد. اگر جاهای گفته شده شکسته شده باشند، شیء توسط فرد دیگری برداشته شده است.

از نشان اژدها در گنج یابی به عنوان نشانه دفینه خیلی استفاده شده است. نماد خدای تمدن های تاریخی نیز می باشد. در بعضی تمدن ها از آژدها به عنوان زینت بر روی دیوارها و غارها استفاده می کردند.

بیشتر نشان اژدها در گنج یابی که برای دفینه می باشند، نقش و نگار نبوده و به صورت برجسته می باشند. به دلیل اینکه حیوان قدرتمند و خطرناکی می باشد، دفینه اش بزرگ می باشد، کارش هم خیلی سخت است و پرخطر. بنا به تحقیقاتمان در مناطق یکه شکل اژدها وجود دارد غارهای دهان بسته و درون آنها تونل هایی یافت شده است.نشانه اژدها می تواند نشان از چند تونل نیز باشد.

این سمبل به عنوان نماد ترس نیز استفاده شده است. به شکل دایناسور یا مارمولک نازک نیز درآمده است. دفینه اینگونه حیوانات در خودشان می باشند. اگر گردنبنش سالم باشد یعنی دفینه اش هنوز برده نشده است.

ریتون گنج بزرگ ایرانیان چیست و موارد کاربرد ریتون چه بوده است؟
بخوانید

سعی نکنید با خواندن این مطلب خود دست بکار شده و وظیفه انجام کار را بعهده بگیرید چرا که نشان حیوان پر خطر نشانی از تله دارد و اینکار باید تحت نظر کارشناس موردنظر انجام گیرد. هر چه کار با دقت بیشتری پیش برود درصد موفقیت شما بیشتر خواهد بود.

این پست دارای یک دیدگاه است

  1. میراث زرین گنج

    ممنون عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید