چگونه در گنج یابی بوسیله فلزیاب اشیاء فلزی گرانقیمت بیشتری پیدا کنیم؟ راز عمق زنی فلزیاب ها

You are currently viewing چگونه در گنج یابی بوسیله فلزیاب اشیاء فلزی گرانقیمت بیشتری پیدا کنیم؟ راز عمق زنی فلزیاب ها

چرا برخی از افراد اشیاء فلزی بیشتری را نسبت به دیگران پیدا می کنند، در صورتیکه هردو از یک نوع و یک مدل فلزیاب استفاده می کنند؟  گنج یابی بوسیله فلزیاب
چرا این افراد همواره عملکرد بهتری نسبت به اکثریت اپراتورها دارند؟

گنج یابی بوسیله فلزیاب

هر فلزیاب الکترونیکی دارای یک ماکسیمم عمق زنی هست که توسط دو فاکتور کنترل می شود : یکی نوع و ساختمان و قطر سیم پیچ جستجو و دیگری ساختار مدار سیستم است و در این تئوری فرقی نمیکند چه کسی با سیستم کار کند!
اما وقتی یک فلزیاب در دستان یک اپراتور حرفه ای قرار می گیرد ، می تواند فلزات مدفون بیشتری را در عمق بیشتری نسبت به یک فرد بی تجربه پیدا کند!
حتی سکه های کوچک را در عمق بیشتری پیدا میکند!

چه رازی نهفته در گنج یابی بوسیله فلزیاب است؟

راهنمایی های زیر به شما کمک خواهد کرد تا بیشترین عمق زنی را از فلزیاب خود بگیرید! فلزات مدفون را بهتر پیدا کنید و از روی دفینه های با ارزش بدون شکار آنها عبور نکنید و اینگونه لذت بیشتری را از این سرگرمی نصیب خود کنید.
قوانین ساده ای برای عمق زنی گنج یابی بوسیله فلزیاب وجود دارد که با رعایت آنها هر شخصی میتواند به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شود، پس با دقت قوانین زیر را دنبال کنید و در کاوشهای خود بکار بگیرید.

همواره از هدفون استفاده کنید.
بهترین نوع هدفون برای استفاده هدفونهایی هستند که روی سر نصب شده و کاملا روی گوشها را بپوشانند و از ورود صداهای اضافه به محدوده لاله گوش جلوگیری کنند. با یک هدفون مناسب شما قادر به تشخیص سیگنالهای ضیعیف تر و عمیق تر نسبت به شرایط بدون هدفون هستید و این امر یکی از ملزومات اپراتورهای حرفه ای است. البته باید دقت کنید هدفونی که انتخاب میکنید صرف نظر از ویژگیهای عمومی دارای سازگاری با سیستم فلزیاب شما نیز باشد ، مثلا برخی از فلزیابها نیاز به هدفون استریو دارند و برخی نیاز به هدفون مونو. گنج یابی بوسیله فلزیاب .

بهترین فاصله دیسک و کویل دستگاه های طلایاب با زمین چقدر باید باشد؟
بخوانید

با سرعت کم و آهسته حرکت کنید.

شاید برای خیلی از افراد کم تجربه سخت باشد که آهسته حرکت کنند و همواره سریع و با این تفکر که زودتر به گنج پنهان برسند در تکاپو هستند و متاسفانه همین امر باعث میشود بسیاری از اهداف مانند سکه های مدفون را از دست بدهند. بگذارید یک موضوع را یاداوری کنم: گنجهای پنهان و سکه های مدفون جایی نمیروند!آنها سالهاست خوابیده اند. حرکت کندتر و آهسته به معنی انتقال دادن سیمپیچ جستجو به طرفین بصورت رفت و برگشتی متناسب با حرکت رو به جلو است و شما باید با تمرین و تست در شرایط عادی بهترین سرعت حرکت را که سیتم شما قادر به شناسایی کوچکترین فلز است پیدا کنید و در زمان کاوش بکار بگیرید.

سیم پیچ جستجو را در کمترین فاصله نسبت به زمین نگه دارید.

هنگامیکه در حال کاوش هستید عمق زنی فلزیاب شما از لوپ شروع میشود و شما هرچقدر لوپ یا سیمپیچ را بالاتر از سطح زمین نگهدارید درواقع مقداری از عمق نهایی خود را از دست میدهید بنابراین ضرورت دارد تا حد امکان سیمپیچ را بزمین نزدیک کنید تا حتی یک سانتیمتر عمق بیشتری را بدست بیاورید و این یک سانتیمتر ممکن است در پیدا کردن سکه و حلقه های طلای مدفون بسیار موثر باشد.این امر کاملا منطقی و امکانپذیر است. گنج یابی بوسیله فلزیاب .

فاصله نوسانی حرکت لوپ را کم کنید.

زمانیکه شما در حال کاوش هستید و لوپ را بطرفین بصورت نوسانی حرکت میدهید و جلو میروید هرچقدر این نوسان کوتاهتر باشد به خط راست نزدیکتر بوده و میتوانید تمام منطقه مورد کاوش را زیر نظر داشته باشید ولی اگر این نوسانها بلندتر باشد و فاصله زمانی بین نوسانها بیشتر باشد در انتهای نوسان لوپ فاصله بیشتری از زمین میگیرد و مقداری از عمق زنی فلزیاب را از دست میدهید و همچنید بر اثر حرکت به جلو شما مقداری از زمین مورد جستجو را جاگذاشته و چه بسا در همان قسمت چیزی مدفون باشد و ما از روی آن عبور کنیم.

نشان آخر در دفینه یابی - توضیحات تکمیلی شگفت انگیز در باب مقبره ها
بخوانید

در کاوش واقعی تا حد امکان از تفکیک استفاده نکنید.

فقط زمانی از امکانات تفکیک استفاده کنید که واقعا مجبور باشید، مانند حالاتی که سطح پر از ابزار و اشیائ فلزی آهنی است و یا اینکه شما فلزی را آشکار نموده و میخواهید اطلاعات بیشتری درباره ی آن بدست بیاورید.
در هرصورت هنگام استفاده از تفکیک شما مقداری از عمق زنی ماکزیمم را از دست میدهید و این امری اجتناب ناپذیر است.
نکته ی جالبی که قابل توجه است این است که همواره افرادی که از فلزیابهای بدون تفکیک استفاده میکنند اشیائ ارزشمند بیشتری مانند سکه و حلقه های طلا را شکار میکنند.

تفکر درباره ی این مطلب را به شما واگذار میکنم.

نوسانات کویل را طوری تنطیم کنید که بیشترین همپوشانی را داشته باشند.

با توجه به اینکه حساسیت لوپ به طرف پایین بصورت یک مخروط ادامه میابد پس با دانستن این واقعیت بهتر میتوانید حرکت لوپ را تنطیم نموده و درک درستی از جستجوی اصولی داشته باشید با دانستن این واقعیت که حتی یک سانتیمتر عمق بیشتر میتواند موجب پیدا کردن یک سکه با ارزش شود!

زمانی که زمین مرطوب است شانس بیشتری برای پیدا کردن فلزات مدفون دارید!

همه ی ما در وبسایت گنجیابی میدانیم که در کنار رطوبت رسانایی افزایش میابد و همین امر شانس ما را برای پیدا کردن فلزات بیشتر میکند.
البته اگر میزان رطوبت زمین از حدی بیشتر باشد میتواند باعث ایجاد سیگنالهای غلط شده و ما را به اشتباه بیاندازد ولی این امر را نیز میتوان با کاهش حساسیت کنترل کرد.
درواقع هنگام مرطوب بودن زمین حفاری نیز بسیار راحت است و احتمال آسیب دیدن شخص و اشیا نیز کمتر میشود
عمل به قوانین و ماندن بر اصل رعایت قوانین!
همانطور که هر مهارتی با تمرین بهبود میابد اپراتوری فلزیاب نیز با تمرین و ممارست بهبود یافته و کم کم شخص تبدیل به یک اپراتور حرفه ای میشود.
اگر در مراحل اولیه سعی نمایید تمام قوانین را رعایت نموده و همواره بر ماندن در مسیر درست مصمم باشید کم کم این قوانین عادی شده و ملکه ذهن میگردد و تبدیل به یک عادت شده و روش جستجوی عادی شما میشود.

دانلود بهترین کتاب گنجیابی کشف و رمزگشایی گنجهای پنهان ایران
بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید