علامت مار در گنج یابی و دفینه یابی چه چیزی را به ما نشان میدهد؟

You are currently viewing علامت مار در گنج یابی و دفینه یابی چه چیزی را به ما نشان میدهد؟

نگاره های مار , علامت مار در گنج یابی معمولا بر روی سنگ های تخت حکاکی میشوند. در قدیم مار نشان قدرت و مقام بود ولی کم کم به علت خطرناک بودن این حیوان به نمادی خطرناک تبدیل گردید.  جایی که علامت مار در آن قرار دارد همان نشان خطر و خود مار مسیر را نشان میدهد.  علامت مار در گنج و دفینه بیشتر در زمان اسلامی استفاده میشد و نشان طلسم هم بود.

علامت مار در گنج یابی

جایی که سنگ نگاره مار وجود دارد باید مسیر انحنای شکم او را دنبال کرد تا به جایی مثل یک تورفتگی یا سنگی متفاوت رسید که مسیر اصلی در همان جا می باشد.

علامت مار در گنج یابی به معنای  دالان است. دالانی که بسیار پرخطر میباشد و به صورت تله یا طلسم مشخص شده است. 
اگر داخل دالان شدید و مار را مشاهده کردید و با چوب به آن ضربه زدید و چوب از آن گذشت تلسم است ولی اگر مار زخمی شد تلسم نمی باشد.

در قدیم به این موضوع پی بردند که دفینه و گنج موجود بعد از گذشت زمان از خود گرما تولید میکند. برای همین چند جفت از مارها را درون این دالان ها می گذاشتند تا در همانجا تکثیر شوند و کسی نتواند به آن جا نفوذ کند و چون مار به گرما علاقه دارد در همانجا به راحتی تکثیر میشد و پس از گذشت سالها باز هم در آنجا پر از مار بود. علامت مار در گنج یابی .

البته این مارها اگر طلسم نباشند تله به حساب می آیند و اگر این مارها  از بین بروند به راحتی به دفینه و گنج خواهید رسید. ولی باید دانست که باید سعی شود هیچگاه در درون دالان هایی که دفینه و گنج در آن پنهان است آتش روشن نکنید چون در این مدت طلا از خود گازی تولید میکند که وقتی آتش بگیرد باعث انفجار خواهد شد. علامت مار در گنج یابی .
بعد از کشتن تمام مارها وقتی به ته دالان رسیدید به بن بست بر خواهید خورد که در پشت این دیواره اتاقی قرار دارد. این اتاق مهر و موم است. باری که از علامت مار برای آن استفاده میشود معمولا جسد پادشاه یا یکی از سردارهای جنگی با تمام اموالش می باشد.

علامت گوزن در گنج‌یابی به چه معناست؟ - بررسی نشانه گوزن در دفینه یابی
بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید