وعده های فروشندگان درباره اسکن فلزیاب با عمق بالا را باور نکنید!!!

You are currently viewing وعده های فروشندگان درباره اسکن فلزیاب با عمق بالا را باور نکنید!!!

سلام دوستان در بعضی از سایت ها و کانال ها مشاهده میکنم که برخی از دوستان فروشنده برای دستگاههای خود فلزیاب با عمق بالا نجومی را ذکر میکنند مثل 20 متر 40متر 60 متر و… .

فلزیاب با عمق بالا

در فلزیاب های پالسی برای فلز جدید دستگاه هر چقدر پیشرفته باشد و از تکنولوژی خوبی بهره ببرد و فلز هم خیلی بزرگ حتی یه تانک نظامی باشد نمیتواند از 5 متر تجاوز کند البته این برای فلز جدید است و تفاوت فلز قدیم با جدید به طور متوسط دوبرابر است یعنی اگه فلز قدیمی باشه میتونه دو برابر عمق جدید را سنس کنه یعنی اگر یک دستگاه مثلا 20در20 جدید را در 2 متر کاوش کنه این فلز اگه بالای 50 سال زیر خاک مانده باشه دستگاه انرا در 4 متر سنس خواهد کرد. فلزیاب با عمق بالا .

حالا برخی برای دستگاه های پالسی عمق 15 متر و بالا ذکر میکنند که اصلا درست نیست اگر فلز اندازه یک تانک نظامی باشد و 1000 سال هم زیر خاک مانده باشد بازهم هیچ پالسی نمیتواند آن عمق را سنس کند پس عمق های غیر معقول را باور نکنید ان ترفندی است برای فریب شما مواظب باشید. فلزیاب با عمق بالا .
در مورد عمق سنس توسط فلزیاب های تصویری هم عرض کنم که این نوع دستگاه ها برای پیدا کردن طلا و فلزات با ارزش جوابگو نیستند ، ولی حفره و فلزات آهنی رو تا ۱۰ متر سنس می کنند.

قوانین تقسیم گنج و دفینه پیدا شده بین شریکان در گنج یابی
بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید